Handelsbetingelser
Betingelser
Kontorspecialisten er salg til Private og B2B salg. Alle varer produceres først efter ordre. Alle priser er ekskl. moms
Når du køber tavler hos kontorspecialisten.dk, er sælger:
KONTORSPECIALISTEN
Klamsagervej 35
DK-8230 Åbyhøj
info@kontorspecialisten.dk
+45 50 52 68 50
Selskabsform: ApS
CVR.nr.: 33 36 24 55
Etableringsår: 2009
Ejer: Kim Spring
Bank: Handelsbanken, reg.nr. 7633, kontonr. 2147321
Alle kontrakter indgås på dansk.
Systemet sender dig straks en kvittering på den e-mail, som du har opgivet i bestillingsformularen. Når din bestilling er ekspederet, får du en mail, hvor Kontorspecialisten bekræfter ordren (dette sker senest 2 hverdage efter din bestilling).
www.kontorspecialisten.dk lagerfører ikke selv produkterne (alle varer bliver ordreproduceret) og der må påregnes leveringstid ca. 14 dage.
Betaling
www.kontorspecialisten.dk modtager betaling med følgende betalingskort: Dankort, Visa Dankort, Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, MobilePay, Diners
Der bliver ikke opkrævet gebyr i forbindelse med betaling med ovenstående betalingskort. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes, typisk dagen før eller samme dag du modtager varen. Alle beløb er angivet i danske kroner ekskl. moms.
www.Kontorspecialisten.dk krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med PBS.
Fortrydelsesret
Der ydes ingen returret på varerne, efter bestilling, da alle vore varer er ordreproduceret. Varen skal efterses og godkendes ved levering (skader etc. skal anmeldes til fragtmand omgående).
Levering
Levering af de bestilte varer etc. vil normalt ske indenfor 2-3 uger fra din bestilling. Ved bestilling af specialvarer (specialmål) kan der dog gå op til 4-6 uger.
Du vil senest 2 hverdage efter din bestilling få oplyst, hvilken uge og hvilke dage du kan forvente at modtage eller afhente varen. Små forsendelser vil typisk blive sendt med postvæsnet eller Danske Fragtmænd. Varen skal efterses og godkendes ved levering (skader etc. skal anmeldes til fragtmand omgående). Større forsendelser leveres med egen bil eller anerkendt transport.
Personlige oplysninger
Ingen personlige oplysninger, der registreres på Kontorspecialisten, bliver på noget tidspunkt overdraget, solgt eller gjort tilgængelige for tredjemand. Alle informationer opbevares på betryggende vis og er kun tilgængelige for Kontorspecialisten.
I forbindelse med evt. elektronisk betaling bruges en sikker krypteret metode gennem Webshopsystemet. Shopsystemet anvender såkaldte cookies til styring af indholdet i indkøbsvognen. En cookie er blot betegnelsen for en fil som gemmes på din egen PC. Det er desuden muligt at bede systemet gemme egne adresseoplysninger til næste besøg . Ønsker man på et senere tidspunkt at slette disse informationer, kan dette ske via browserindstillingerne.
Under et køb udbeder vi os navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse. Disse informationer bruges udelukkende til behandling af ordren.
www.Kontorspecialisten.dk bruger logstatistik. Det betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende et website har haft, hvor de kommer fra, på hvilken del af websitet dette forlades mm.
På www.Kontorspecialisten.dk anvendes logstatistik med det formål at optimere websitet og dets funktionaliteter.
Desuden registrerer vi IP-adressen hvorfra evt. køb foretages. Informationen finder normalt ingen anvendelse, men kan bruges i en evt. politiefterforskning. Alle falske bestillinger politianmeldes!
Jf. persondataloven oplyser vi på forespørgsel om registrerede oplysninger, og på baggrund af evt. indsigelser foretager vi sletning i det omfang det ønskes.
Den dataansvarlige er: Kim Spring
Reklamation
Kontorspecialisten yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.
Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles Kontorspecialisten indenfor rimelig tid. Varen kan efterfølgende returneres for reparation.
I de få tilfælde, hvor der måtte opstå en reklamation, tilstræber vi at yde en så hurtig, fair og effektiv behandling som overhovedet muligt.
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:
KONTORSPECIALISTEN
Klamsagervej 35
DK-8230 Åbyhøj
+45 50 52 68 50
info@kontorspecialisten.dk
Varereturnering foregår også til denne adresse – bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller ved at aflevere varen personligt hos os.
Det er ikke et krav, men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken – eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto, hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance m.v. Disse oplysninger er ikke følsomme og kan uden videre oplyses pr. e-mail eller anden traditionel korrespondanceform.